Hej! Du använder en gammal webbläsare

Inom kort kommer vissa funktioner på haninge.se inte fungera med den här gamla webbläsaren. Vi vill gärna ha dig kvar som besökare och rekommenderar att byta till Mozilla Firefox, Google Chrome eller Microsoft Edge.

Våra avdelningar

Vår förskola består av en avdelning med barn i åldrarna 1–6 år.

Pojke ritar på ett papper. Foto: Sonia Hernandez

På Utö förskola ska varje människa mötas av glädje, trygghet och delaktighet. Dessa värdeord ska genomsyra verksamheten och vårt förhållningssätt till varandra, barn som vuxen.

Utö förskola arbetar i projektform med pedagogisk dokumentation som ett viktigt verktyg för att synliggöra barns utforskande och lärande. Vi arbetar med hållbar utveckling inom kommungemensamma projekt. Vi sätter stort värde på den dagliga kommunikationen med dig som vårdnadshavare och använder oss av Unikum för att dokumentera och kommunicera ditt barns utveckling och lärande

Senast uppdaterad: 8 november 2023